29/7-15

Hej! 
Nu ska jag göra ett allvarligt försök till att börja blogga. Har tidigare gjort ungefär 100 försök, men snabbt tröttnat och sen gett upp! 
-
Ja, om jag skulle ta och berätta lite om mig själv kanske? Är en ganska trevlig och glad tjej, bosatt på Gotland. Är nog ungefär som vilken ung tjej  som helst. Det är bara det att jag nog upplevt lite mer än vad man "ska" ha gjort vid min ålder. Vad det är, kommer nog så småningom komma fram här i bloggen. Jag lever dessutom med ett funktionshinder från födseln som kallas för Ryggmärgsbråck. Det innebär för mig, att jag sitter i rullstol och inte har någon känsel från ungefär naveln och sedan neråt. 
-
Den här bloggen kommer att handla om mitt liv. Innehållet kommer vara blandat, men det kommer inte vara en blogg där mode osv tar stor plats. Mina tankar och funderingar kommer vara största delen. 
-
Jag hoppas verkligen att just du som läser det här, just nu, kommer att vilja följa med mig på den här resan och kanske ibland lämna några spår efter dig i form av kommentarer! 



Kommentarer:

1 Sigrid:

skriven

Kör hårt!

Svar: Tack fina du! ❤️
tankeflickan.blogg.se

2 Majken :

skriven

yOU GO!!!!!
kramar från Majken!

Svar: Tack fina du! Vi får se om det håller 😁❤️
tankeflickan.blogg.se

3 Anonym:

skriven

Bara skriv! 🙏🏼 jag läser! 🌺

Svar: Tack! Vem är du? 🙈
tankeflickan.blogg.se

4 Tina:

skriven

Lycka till nu finaste Malin !
Många kramar från din gamla fröken :-)

Svar: Tack finaste Tina! Det är din förtjänst att jag gör ett slutgiltigt försök! ❤️
tankeflickan.blogg.se

Kommentera här: