1/8-15

Igår blev det inget skrivet. Jag hade en bra dag, umgicks med en fin vän som för dagen jobbade som assistent till mig. På kvällen kom mina kusiner, ena kusinens pojkvän, mitt kusinbarn och min moster. Vi grillade, och det blev en riktigt bra kväll. De gick hem runt 22. Det blev lite prat om livet i allmänhet med assistenten/vän innan jag kröp ner i sängen. 

Idag, har jag städat, plockat undan och fixat med andra smågrejer inför att jag ska hyra ut min lägenhet, under medeltidsveckan. Sedan åkte jag ut till vårt "sommarställe" i Grynge. Har hela eftermiddagen suttit och målat/färglagt i min "kreativitet & mindfulness"bok, och samtidigt lyssnat på podavsnitt av sommar/vinter i p1. Ett bra sätt att få hjärnan att koppla av. Ikväll har familjen sett filmen "min såkallade pappa". Den var faktiskt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Nu har jag krupit ner i sängen, och lyssnar på musik. Hoppas du som läser, får sova gott! 

Har du något förslag på vad jag ska skriva om? 

Godnatt! 

Kommentera här: